
Çocuklar geleceğimizin güvencesi, yaşama sevincimizdir. Bugünün çocuğunu, yarının büyüğü olarak yetiştirmek hepimizin insanlık görevidir.


İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Yabancı Dil Eğitimi
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Proje Odaklı Okul
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.
“Evrensel değerlere sahip dünya insanı olmak.”
Alfa Grup Eğitim Kurumları
Bilgi Deneyimin Bir Sonucudur
Piaget

atölye ve klüp çalışmalarımız
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Rehberlik
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.
Ödev Sistemi
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Değerler Eğitimi ve
Etik Kavramının Yerleşimi
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.
“Çocuğa nasıl davranırsak, çocuk da dünyaya öyle davranır.”
Pam Leo

Okul Saatleri
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Sınıflarımız
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Aile Akademisi
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.

Fiziki Yapımız
İlkokul Eğitimine Bakış Açımız
Güven ve başarı ile buyuyen Alfa Ailesi olarak bilyoruz ki:
“Her çocuğun mutlaka güçlü olduğu bir yön vardır.” Bu yaklaşımla hedefimiz çocuğumuzu; güçlü yönlerine uyandırmak, daha yüksek düşünebilme kapasitelerini açmak, bu yolda onları istekli olmaya yönlendirmek ve gelişimlerini sağlamak.Böylece sosyal değişimin kaynağı olan “eğitim” yoluyla her şeyden önce “kalbi ve zihni uyum” içinde gelişmiş “gerçek insan dünyası” oluşturmak istiyoruz. Her çocuğun kendine özgür bir gelişim çizgisi vardır. Doğuştan getirdikleri özelliklerini ve çevreyle etkileşimlerini kendi dünyalarında harmanlayarak hayatları boyunca benlik ve akademik çerçevelerini oluşturmaya çalışırlar. Programladığımız iki kademeli eğitim modeliyle,
• Çocukların kendilerini oyuna odakladıkları ve oynarken daha çok öğrendikleri 1 ve 2. sınıflarda
“ OYUN ODAKLI EĞİTİM”
ile öğrenme süreçlerini daha eğlenceli ve kalıcı kılıyoruz.
• Çocukların bilimsel akıl yürütme ve sosyal becerilerinin önem kazandığı 3 ve 4. sınıflarda, proje ve etkinliklerle zenginleştirilmiş
“PROJE TABANLI EĞİTİM”
modelini uyguluyoruz. Her öğretim kademesine özel tasarladığımız sınıf ortamlarında öğrenmelerimizi gerçekleştiriyoruz. Alfa ailesi olarak öğretmeyi tutku haline getirmiş, öğrencisini duyan, gören, dinleyen öğretmenlerimizle yol alıyoruz. Eğitim faydacı değildir, özgürleştiricidir. Eğitim kolay sonuç veren bir yol değildir, tam aksine zorlu sürecinde insanı daha da güçlü kılan bir yönü vardır. İyi bir eğitim görmüş çocuk gördüklerinin ve bildiklerinin hep daha fazlasının olduğunu bilir.
Eğitim bir çiçeğin tomurcuklanması gibidir; zamanında su, zamanında emek ister ve kendi potansiyelini sizi şaşırtacak derecede doğal güzelliğiyle ortaya koyar. İyi bir eğitim ağında gelişim hayatını tamamlayan çocuklar hayatları boyu aldıkları eğitim disiplininin kendiliğinden devam ettiğini görür.
Bir eğitim kurumunun en önemli özelliği çocuğa öğrenme hayatında güveni, motivasyonu, sevgiyi, bilgiyi, birlikteliği harmanlayarak güzel bir doku içerisinde verebilmesidir. Bizim varoluş amacımız insani ve bilimsel temellere dayandırdığımız eğitim ilkelerimize gönülden inanarak bağlı olmamızdır.
Eğitim sistemimizin; “akademik becerileri” “yaratıcılıkla” destekleyerek çocuklarımıza tüm hayatları boyunca ilham ve güç vermesini umut ediyoruz.