Neden Alfa

1.Aile ortamımız; herkesin kendini evinde hissettiği, samimiyet ve içtenlikle duygu ve düşüncelerimizi paylaştığımız bir imkan sunuyor. Ailenin bir parçası olmak demek; hüzünlerin de mutlulukların da bir arada yaşanması ve herkesin birbirini gönülden desteklemesi demek.

 

2.Pozitif disiplin anlayışımız; öğrencilerimize sıkı çalışma alışkanlığı kazandırmayı ve mücadele ruhunu geliştirmeyi sağlıyor. Emek vermeyi öğrenen ve alışkanlık haline dönüştüren öğrencilerimiz hem ülkemizde hem de dünyada üniversitelerin kapısını açıyor.

 

3.Alfalar başkalarına saygılı, mutlu ve kendine güvenen gençlerdir. Herkesi olduğu gibi kabul eder, farklılıklara saygı duyar. Benimsediğimiz bu anlayış sayesinde birlikte yaşama kültürümüz ve birbirimize bağlılığımız artar.

 

4.Okul dışı etkinliklerimiz;  yurtiçi gezilerimiz ile kendi ülkemizin tarihine ve kültürüne heyecan verici bir yolculuk yapmak, yurt dışı gezilerimizle yeni ülkeler keşfetmek ve dünyadaki bilim-eğitim uygulamalarını yerinde uygulamak, öğrencilerimizin özgüveninin ve liderlik becerilerinin geliştirmesine fırsat sunar.

 

5.Sorun odaklı değil çözüm odaklı yaklaşımımız; problem çözme becerilerinin gelişmesine, dinlemenin ve anlayışlı olmanın önemine vurgu yapar.

 

6.Kendi kültürümüze sahip çıkmak ve kültürel değerlerimizi bilmek; özümüzden uzaklaşmadan, kimlik kargaşası yaşamadan şahsiyeti yüksek gençler yetiştirmemize güç katar.

 

7.Her alanda ve her yerde birlikte yaşama kültürü, paydaş olmamıza ve öğrenciyi yakından tanımamıza olanak verir. Böylece öğrencimizi sadece sınıfta değil sınıf dışı ortamlarda da tanırız. onların iç dünyasına  yaptığımız bu yolculukla öğrencilerimizin güçlü yönlerine güç katarız.

 

8.Bireysel yeteneklerin ve ilgi alanlarının geliştirildiği okulumuzda sadece ülkemizin başarıları ile sınırlı bırakmayıp öğrencilerimizi dünyaya açıyor, uluslararası bilim ve münazara yarışmaları ile buluşturuyoruz, düşünen ve üreten insanlarla buluşturma farklı düşünen öğrencilerle bir araya gelerek ufuk açmak, online eğitimi hayatımıza tam uyarlayarak yurtdışındaki farklı ülkelerden farklı öğretmenlerden ders almak, farklı kültürleri tanıma birlikte dünya sorunlarına çözüm üretme, dünyanın herhangi bir köşesindeki öğrenci, farklı ve gelişmiş ülkelerden liderlik özelliklerini görme ve tanıma, liderin gerçek tanımını bulma, proje başkanlıkları ve işbirlikçi yaklaşımla öğrenciden öğrenciye aktarım modeli ile liderlik özelliklerini geliştirme.